vineri, 9 martie 2012

CSKA Moscow - Din. Moscow

Ei bine, acest joc este MIZA FULL pentru mine. La primul rând, am fost foarte surprins de la Dinamo Moscova modul în care acestea nu ar putea marcat un gol împotriva Anzhi, ei joaca foarte bine Kuranyi şi Voronin sunt foarte bune în atac în spatele lor Samedov experienţă şi Semshov a jucat bine, de asemenea, semnarea lor nou Noboa a jucat joc solid, dar el nevoie de mai mult timp pentru cazare, de asemenea, Misimovic a venit ca substitue şi a fost foarte bine m-am aştepta de la el pentru a începe jocul de astăzi împotriva CSKA, echipa care în următoarele 4 zile vor să joc foarte important, care se va decide viitorul lor în Liga Campionilor cu Real Madrid şi eu chiar nu te astepti de la ei pentru a fi pe deplin concentrat pentru acest joc, deoarece meciul cu Real Madrid este singurul lucru despre care cred.  

Împotriva Zenit Dzegoev si Honda au fost foarte bune în rândul middfield, atacul lor nu este la cel mai bun nivel, dar oricum au marcat 2 goluri împotriva mai buna aparare din liga. Dinamo se va juca ofensiv, deoarece un alt joc de pierdut va fi prea mult. Mă aştept într-adevăr de goluri în acest joc interesant. Şi dacă am adăuga , în ambele lor de jocuri din sezonul trecut, au existat 4 goluri în ambele jocuri in aceasta 3 sunt de gând să fie de ajuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu